Εκτός από επιτυχημένα προϊόντα που μπήκαν δυναμικά στην αγορά το 2010, κάποιες τεχνολογικές ιδέες... δεν στέφθηκαν και από ιδιαίτερη επιτυχία, παρά τις μεγάλες προσδοκίες που δημιούργησαν, με το CNN να παρουσιάζει μερικές από αυτές.
Η Apple είδε την ταμπλέτα της, το iPad, να σαρώνει από άποψη πωλήσεων, αλλά το νέο iPhone, προκάλεσε έντονο "πονοκέφαλο" στους ιθύνοντες της εταιρείας, αφού στο iPhone 4 υπήρχε πρόβλημα με την κεραία, με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις. Η Apple αναγκάστηκε να στείλει ειδικές θήκες για να λύσει το πρόβλημα, το οποίο λύθηκε τελικά, αλλά η συσκευή "στιγματίστηκε".
Στην περίπτωση του Nexus One, του τηλεφώνου της Google, το λάθος της εταιρείας, που απέτρεψε τις μεγάλες πωλήσεις ήταν ότι πωλούσε τη συσκευή μόνο διαδικτυακά.
Επόμενη σημαντική τεχνολογική "αστοχία" μπορεί να χαρακτηριστεί το πρόβλημα της ιδιωτικότητας στο Facebook. Την περασμένη άνοιξη, κενό ασφαλείας δημοσιοποίησε τις συνομιλίες του Facebook chat στους φίλους των χρηστών. Από τότε άνοιξαν οι ασκοί του αιόλου για την ιστοσελίδα, η οποία υποχρεώθηκε να κάνει τροποποιήσεις στα θέματα ασφαλείας και ιδιωτικότητας.
Η Google, προσπάθησε να μπει στον κόσμο των social media με το Google Buzz αλλά μάλλον πρόβλημα στις ρυθμίσεις του, έκαναν αυτομάτως τις επαφές του Gmail φίλους του χρήστη. Η εταιρεία διόρθωσε το πρόβλημα, αλλά και πάλι το Βuzz περνάει απαρατήρητο.
Ούτε η3D τηλεόραση κατάφερε, πάντως, να δικαιώσει τις προσδοκίες, αφού το να δώσει κάποιος περίπου 4.000 δολάρια, για να μπορεί να δει λίγες σχετικά ταινίες, φορώντας ειδικά γυαλιά είναι μάλλον υπερβολικό, προς το παρόν.
Παράλληλα, στις αποτυχημένες κινήσεις της χρονιάς συμπεριλαμβάνονται το κινητό τηλέφωνο για παιδιά της Μicrosoft, το Kin, η επανακυκλοφορία της bookmarking ιστοσελίδας του Digg, καθώς και η υπηρεσία Ping του iTunes.