Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Η τσαούσα… της ελληνικής TV από τη Σπάρτη!



“ Το πάθος της για τον χορό, το τραγούδι και την υποκτριτική "βγαίνει" στο γυαλί... ”

Ο λόγος για την ηθοποιό Ευγενία Τσαούση. Σπαρτιάτισσα που αιχμαλωτίζει τον φακό…

Η πλέον επιτυχημένη σειρά «Βασιλιάδες» του Mega έχει πολλές πινελιές της Τζένης… Κόρη του Πανάγου Τσαούση, μουσικού από τη Σπάρτη που από πολύ νωρίς έδειξε την κλήση της για τον χώρο του τηλεοπτικού θεάματος…


Η εντυπωσιακή Ευγενία Τσαούση ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν συμβιβάζονται με τη μετριότητα, που ακολουθούν το δρόμο της καρδιάς τους και τελικά κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.

Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που στα 22 της χρόνια μπορεί να αισθάνεται περήφανη για όλα όσα έχει πετύχει, να μη μετανιώνει για τις επιλογές της και με αφοπλιστικά λαμπερό χαμόγελο στα χείλη να δηλώνει: «Από τότε που ήμουν παιδί ήθελα να ασχοληθώ με την υποκριτική ή το τραγούδι. Ευτυχώς, ο χώρος που ακολουθώ συνδυάζει και τα δύο».

Για όσους σπάνε το κεφάλι τους προκειμένου να θυμηθούν πού την έχουν ξαναδεί, εκτός από τον πεζόδορμο και τα καφέ της Σπάρτης… απλά θα αναφέρουμε ότι η Ευγενία ενσαρκώνει το ρόλο της Εύας στην πολύ επιτυχημένη κωμική σειρά του ANT1 «Τα κορίτσια του μπαμπά», με τους Παύλο Χαϊκάλη, Ελένη Καστάνη, Κατερίνα Παπουτσάκη και Ράνια Σχιζά.

Αμέσως μετά την αποκλειστική της φωτογράφηση για λογαριασμό της «Espresso» η ταλαντούχα ηθοποιός μάς άνοιξε την καρδιά της και μας μίλησε για όλα όσα αφορούν την καριέρα, τα μελλοντικά σχέδια και όνειρά της.

«Αυτή την περίοδο δύο είναι οι κύριες ασχολίες μου. Η μία είναι η δραματική σχολή όπου φοιτώ, γιατί χρειάζεται επιμονή και υπομονή, και η δεύτερη είναι η συμμετοχή μου στη σειρά. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που πήρα μήνυμα και πληροφορήθηκα ότι γίνεται casting για το ρόλο της Εύας. Ουσιαστικά κάπως έτσι προέκυψε. Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να συνεργαστώ με το αγόρι μου, που είναι και αυτός ηθοποιός, και τελικά μέσα από αυτό το ρόλο μού δόθηκε η ευκαιρία».

Τι είναι όμως αυτό που την εξιτάρει στο επάγγελμά της και ποια είναι τα μελλοντικά της σχέδια και πλάνα; Η πανέμορφη Ευγενία μάς λέει: «Αγαπώ την υποκριτική και με εξιτάρει το γεγονός ότι μέσα από αυτή μπορώ να γίνομαι τα πάντα. Είναι πολύ νωρίς για να πω ότι υπάρχει κάτι που δεν μου αρέσει στο χώρο, αφού στην πραγματικότητα ο δρόμος τώρα ανοίγεται για μένα. Ενας από τους επαγγελματικούς μου στόχους αλλά και παιδικό μου όνειρο είναι ο κινηματογράφος, αλλά δεν κρύβω ότι ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση είναι το θέατρο. Προσωπικά δεν θα μπορούσα ποτέ να ασχοληθώ με κάτι που δεν είναι δημιουργικό».

Οσο για το πώς αξιοποιεί τον ομολογουμένως ελάχιστο ελεύθερο χρόνο της, η νεαρή ηθοποιός εξομολογείται: «Δυστυχώς δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο όσο θα ήθελα. Τις ελάχιστες στιγμές που είμαι ελεύθερη, χωρίς υποχρεώσεις, μου αρέσει να ακούω μουσική, να τραγουδάω, να βλέπω ταινίες και όποτε μπορώ να κάνω ταξίδια. Οι περιοχές που μου αρέσει να βγαίνω είναι τα Εξάρχεια, το Γκάζι και ορισμένα μαγαζιά στην περιοχή του Ψυρρή, όπου απολαμβάνω το κρασί μου με καλή μουσική. Ποτέ δεν ακούω μουσική για να χαλαρώσω. Η μουσική μού δίνει ενέργεια. Αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Marylin Manson, ενώ όταν πρόκειται για χορό συνήθως επιλέγω R&B ήχους».

Μια γυναίκα με την εμφάνιση της Ευγενίας είναι φυσιολογικό να ακούει πολλά και ιδιαίτερα πρωτότυπα κομπλιμέντα, αλλά σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο να δέχεται πρόταση γάμου από έναν άγνωστο και μάλιστα στη μέση μιας πλατείας. Η ίδια μας λέει πως «ήταν τρυφερό και παράλληλα αστείο. Απλά χαμογέλασα και συνέχισα το δρόμο μου»… «Ποιός είναι ο δρόμος να τον στρώσω τριαντάφυλλα…» θάλεγε ο θαυμαστής της… από τη Σπάρτη.

Γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε στην Σπάρτη. Έχει πολλές αγαπημένες ταινίες αλλά έναν αγαπημένο σκηνοθέτη τον Τim Burton.. . οπότε σε όποια ταινία του και να έπαιζε θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη! Θα ήθελε να είχα τη δυνατότητα να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο! Πιστεύει πώς τα απλά και όμορφα πράγματα στη ζωή είναι αυτά που σε κάνουν να νοιώθεις βασιλιάς.... Το προσωπικό της "βασίλειο" είναι... εκεί που νοιώθει πραγματικά ευτυχισμένη...

Οι 300 (της Βουλής) είναι οι συγχρονοι γελωτοποιοί και αυλοκόλακες

Εάν της δινόταν ο τίτλος της Βασίλισσας θα ήθελε να βοηθήσει μια χώρα που είναι σε δύσκολη κατάσταση… άρα θα παρέμενε στον τόπο της...

H Ευγενία Τσαούση στο σήριαλ «Βασιλιάδες» υποδύεται τη Σόφη Καπάτου, την αδελφή του Μηνά. Είναι συμμαθήτρια και κολλητή φίλη της Μαρίνας αλλά εντελώς διαφορετικός χαρακτήρας. Είναι δυναμική, διεκδικητική, ανταγωνιστική και ανακατώστρα, λίγο πονηρούλα και με μεγάλη εμπειρία στο φλερτ! Πιο προσγειωμένη από τη φίλη της, κοντράρονται συχνά καθώς η Σόφη προσπαθεί να την ωθήσει να ζήσει τη ζωή της. Δουλεύει στο μίνι μάρκετ του Θέμη.

Πηγή - notospress.gr