Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

«Η κυβέρνηση καταστρέφει τη δημόσια Περιουσία 200εκ. ευρω του ΟΣΕ στην Καλαμάτα»

Το κλείσιμο του Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου εκ μέρους της κυβέρνησης και του αρμόδιου Υπουργείου είναι γεγονός και έγινε με την τακτική του "ώριμου φρούτου" μετά από πολυετείς προσπάθειες απαξίωσης και εκδίωξης των επιβατών με πολλούς τρόπους.
Χρόνια κατασυκοφαντούσαν τους εργαζόμενους με τη βοήθεια αρκετών ΜΜΕ, χρησιμοποιώντας πλασματικά και ψευδέστατα στοιχεία περί κόστους λειτουργίας, πληροτήτων αμαξοστοιχιών και εισπράξεων και με τη σφραγίδα τυχάρπαστων Εταιριών Συμβούλων που ουδεμία σχέση είχαν με τη Συγκοινωνιολογία.
Το όφελος του κλεισίματος της σιδηροδρομικής γραμμής και του δημόσιου σιδηρόδρομου, θα καρπωθούν τώρα οι ανταγωνιστές του, οι ιδιωτικές μεταφορικές εταιρίες και οι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι.
Η κυβέρνηση εγκληματεί διότι εκτός από τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος των 80 εκατ. € για την προσφάτως ριζική ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, εγκαταλείπεται στην τύχη του καινούργιο και πανάκριβο τροχαίο υλικό (μηχανές, βαγόνια, αυτοκινητάμαξες) καθώς και υποδομές, εγκαταστάσεις και μηχανήματα που απέκτησε το Μηχανοστάσιο τα τελευταία δύο χρόνια και δεν λειτούργησαν ποτέ!!!
Αναλυτικότερα:
- Από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004,αξιας  35εκ.  ευρω οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του Μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, αφήνοντάς τις στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Οι υπόλοιπες 5 κυκλοφορούν στην περιοχή της Πάτρας και του Πύργου (χωρίς καμιά συντήρηση και τεχνική υποστήριξη αφού όλη η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Καλαμάτας παύει να υφίσταται σε λίγες μέρες) και είναι θέμα λίγων εβδομάδων η ακινητοποίησή τους λόγω έλλειψης στοιχειώδους συντήρησης.
- Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται επίσης 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα στις γραμμές τις Πελοποννήσου.
- Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση δηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλ' αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς.
Με το κλείσιμο του Μηχανοστασίου σε λίγες μέρες, είναι βέβαιο πως η πανάκριβη αυτή κρατική περιουσία θα υποστεί λεηλασίες και βανδαλισμούς, ενώ οι παράνομοι έμποροι μετάλλου για scrap καιροφυλακτούν και παράλληλα η ενδεχόμενη μελλοντική επαναδραστηριοποίησή τους, λόγω των καταστροφών θα είναι πρακτικά αδύνατη.
Εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει:
- Το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων (κατασκευάστηκαν το 2007, δεν λειτούργησαν ποτέ)
- Το κτήριο αποθήκευσης άμμου (κατασκευή του 2007)
- Το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων και όλος ο εξοπλισμός εγκαταλείπεται έτσι απλά, χωρίς καμιά ντροπή.
Η τεράστια έκταση όπισθεν του Μηχανοστασίου που απαλλοτριώθηκε από τον ΟΣΕ για να γίνουν τα έργα επέκτασης μένει αναξιοποίητη και αυτή.
Για να μην κλείσει το δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, οι δυνάμεις που συγκροτούν την «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» αλλά και μια σειρά άλλοι φορείς αγωνιζόμαστε χρόνια τώρα.
Όμως οι κυβερνήσεις του δικομματισμού «εργάστηκαν», ομολογουμένως με συνέπεια, όλα αυτά τα χρόνια για να καταστρέψουν και τελικά να κλείσουν το σιδηρόδρομο.
Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και ιδιαίτερα η σημερινή κυβέρνηση του κ. Γ. Παπανδρέου να αφήσουν τα παχιά λόγια περί «πράσινης ανάπτυξης», περί βιώσιμης κινητικότητας, περί προσπάθειας για μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, διότι είναι υπόλογοι για κακοδιαχείριση, για απιστία και παράβαση καθήκοντος, για καταχρασμό δημοσίου χρήματος,         για καταστροφή δημόσιας περιουσίας  200εκ.  ευρω  περιπου.
Η ώρα της κρίσης να είναι βέβαιοι ότι θα έρθει σύντομα.
Απευθυνόμαστε για μια ακόμη φορά σε όλους τους αρμόδιους τοπικούς αυτοδιοικητικούς παράγοντες και ιδιαίτερα στον Περιφερειάρχη και στο Δήμαρχο Καλαμάτας να αφήσουν τα ανέξοδα λόγια ότι είναι υπέρ του σιδηροδρόμου και να εγκαλέσουν την κυβέρνηση για επαπειλούμενη καταστροφή δημόσιας περιουσίας και να απαιτήσουν να μην κλείσει η γραμμή και το μηχανοστάσιο της Καλαμάτας. Διότι και αυτοί θα είναι υπόλογοι για το ότι δεν κάνουν τίποτα για να αποτρέψουν την καταστροφή.
Θα είναι αργά να ενδιαφερθούν όταν θα διαμαρτύρονται οι περίοικοι γιατί ο χώρος θα έχει μετατραπεί σε άντρο τοξικομανών.
Αλήθεια, οι βουλευτές της Πελοποννήσου τι λένε για το ειδεχθές έγκλημα της δολοφονίας του πελοποννησιακού σιδηροδρόμου; Έχασαν τη μιλιά γι’ αυτό το θέμα;

21/1/2011
Ο επικεφαλής του συνδυασμού
«Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου»