
Το σύνολο της δαπάνης δηλαδή έφθασε τα 36.5 εκατομμύρια ευρώ. Το έργο παραδόθηκε στην κυκλοφορία πριν από έναν χρόνο και σχεδόν αμέσως «καταργήθηκε» διότι βυθίστηκε σε δύο σημεία. Ο κ Πουλοκέφαλος απαντώντας σε ερωτήσεις δημοτικών συμβούλων ανέφερε ότι οι ευθύνες που αναλογούν στον κάθε υπεύθυνο θα αποδοθούν όπως προβλέπεται. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι το έργο δεν θα παρουσιάσει προβλήματα και στο μέλλον αφού πρόκειται για χάραξη σε μια περιοχή με βεβαρημένο γεωλογικό ιστορικό. Κατά την συζήτηση αναφέρθηκε ότι οι ευθύνες δεν πρέπει να βαραίνουν μόνον τις αρχές που επιβλέπουν και τους κατασκευαστές αλλά και τους μελετητές του έργου.
Ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου ανέφερε ότι οι μελετητές του έργου κοστολογούν το έργο αποκατάστασης γύρω στα 25.9 εκατομμύρια ευρώ. Εκφράζοντας την προσωπική του γνώμη ανέφερε ότι η λύση που προτείνουν οι μελετητές είναι «ακριβή» διότι προβλέπει πολλά χωματουργικά. Αυτός είναι και ο λόγος που ζήτησε από τους μελετητές τεκμηρίωση για το αν αυτή η λύση που προτείνεται είναι μοναδική και μονοσήμαντη. Ανέφερε ότι υπάρχουν και άλλες λύσεις με χαρακτηριστικά μικρότερο κόστος τις οποίες μάλλον θα υιοθετήσει η περιφέρεια.
Είναι αξιοσημείωτη η διατύπωση του Προέδρου: «Με τα 25.9 εκατ. ευρώ που μας ζητούν οι μελετητές μπορούμε να κατασκευάσουμε το νέο Μουσείο της Σπάρτης, δύο νέα Σχολικά συγκρότημα και να επισκευάσουμε και τον δρόμο…» Αξίζει να σημειωθεί, όπως προέκυψε από την συζήτηση ότι ενώ το κόστος της υπερσύγχρονης Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών είναι 4,5 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο, το κόστος της παράκαμψης ανέρχεται στα 7,5 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο.
Πηγή notospress.gr